• کابینۀ شخصی

تغییر موقت شرایط تأمین مارجین و قواعد اجرای اردرها برای بعضی از ابزارهای مالی از تاریخ 20 ژوئن 2016.

15 ژوئ 2016

تغییر موقت شرایط تأمین مارجین و قواعد اجرای اردرها برای بعضی از ابزارهای مالی از تاریخ 20 ژوئن 2016.

مشتریان گرامی

احتراماً به اطلاع شما می رساند که شرکت FIBO Group در اجرای توصیۀ نحاد ناظر بر فعالیتهای مالی، به علت برگزاری همه پرسی در مورد عضویت بریتانیا در اتحادیۀ اروپا، تغییراتی را در مقررات معملاتی در خصوص افزایش میزان مارجین و قواعد اجرای اردرها اعمال می نماید.

تغییرات فوق شامل حسابهای MT4 Fixed، MT4 Floating، M4 NDD، cTrader NDD هستند و در ساعت 00:00 (به وقت EET) 20 ژوئن 2016 اعمال می شوند.

 

برای حسابهای معاملاتی از نوع MT4 Fixed و MT4 Floating

برای همۀ نمادهای معملاتی میزان مارجین ثابت و در میزان 1:50 خواهد شد. لطفاً توجه شود که برای موقعیت های که قبلاً باز شده بودند، با توجه به قواعد جدید، میزان مارجین از نو محاسبه می شود. در صورت عدم تطبیق میزان مارجین با شرایط جدید، این موقعیتها به صورت یکطرفه بسته خواهند شد.

- جفت ارزهای زیر به حالت "فقط بستن" (Close only) اجرا خواهد شد:

AUD/DKK; AUD/SEK; AUD/ZAR; CAD/CHF; CAD/MXN;CHF/NOK; CHF/SEK; EUR/CZK; EUR/DKK; EUR/HUF; EUR/PLN; EUR/SGD; EUR/ZAR; GBP/DKK; GBP/NOK; GBP/SEK; GBP/SGD; GBP/ZAR; NZD/CHF; SGD/JPY; USD/CZK; USD/HUF; USD/PLN

باز کردن موقعیت های جدید موقتاً غیر ممکن خواهد شد.

 

- در حسابهای معاملاتی از نوع MT4 Fixed و MT4 Floating  اردرهای از نوع S/L می توانند با لغزش اجرا شوند.

 

برای حسابهای معملاتی MT4 NDD و cTrader NDD

 

- برای همۀ نمادهای معملاتی میزان مارجین ثابت و در میزان 1:50 خواهد بود. لطفاً توجه شود که برای موقعیت های که قبلاً باز شده بودند، با توجه به قواعد جدید، میزان مارجین از نو محاسبه می شود. در صورت عدم تطبیق میزان مارجین با شرایط جدید، این موقعیتها به صورت یکطرفه بسته خواهند شد.

 

علاوه بر این از تاریخ 20 ژوئن در صورت میزان بالای نواسانات بازار تمام ابزارهای مالی می توانند به حالت "فقط بستن" (Close only) به اجرا در آیند. همچنین احتمال افزایش یافتن میزان اسپرد و شرایط مارجین به مقدار زیاد نیز وجود دارد.

 

اکیداً توصیه می شود قبل از تعطیلات بازار در 17 ژوئن 2016 ، موقعیتهای خود را با شرایط جدید معاملاتی تطبیق دهید.

در مورد زمان ختم شرایط ویژۀ معاملاتی به صورت جداگانه اعلام می شود.

در خصوص بروز هر گونه سوالی شما می توانید به واحد پشتیبانی مشتریان از طریق تلفن، گفتگوی آنلاین در سایت شرکت، قسمت "پیامهای شخصی" در کابینۀ شخصی و از طریق ایمیل به آدرس [email protected] مراجعه نمایید.

با احترام فیبو گروپ