• کابینۀ شخصی

تمدید طرح بونوسی "مأموریت معامله گر"

28 آور 2016

تمدید طرح بونوسی "مأموریت معامله گر"

مشتریان گرامی،

خوشحال هستیم به استحضار شما برسانیم که به علت استغبال فراوان مشتریان از طرح تشویقی "مأموریت معامله گر" مدت اعتبار این طرح تشویقی تا 31 ژویئه 2016 تمدید می گردد.

خاطر نشان می سازیم که امتیاز طرح بونوسی این است که برای همۀ شرکت کنندگان بلافاصله پس از شارژ اولیه حساب، بونوس معادل 100 درصد از مبلغ واریزی اعطاء می شود. مبلغ بونوسی به تناسب رشد حجم معاملات نیز افزایش پیدا می کند: 125%، 150%، 175% و بلاخره 200% از مبلغ واریزی. به عبارت دیگر مبلغ واریزی که قابل استفاده برای انجام معاملات تا 3 برابر افزاریش میابد!

تنها کاری که شما می کنید معامله می کنید، و مبلغ بونوسی همواره رشد می کند!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط طرح تشویقی "مأموریت معامله گر" و روش محاسبه مبلغ بونوسی، شما می توانید به مقررات طرح تشویقی رجوع نمایید.

قابل توجه است که فرصت افتتاح حساب بونوسی طرح تشویقی "مأموریت معامله گر" تا 30 آوریل 2016 در اختیار شما خواهد بود. ولیکن پس از این تاریخ هم طبق مقررات طرح تشویقی به حسابهای قبلاً افتتاح شده بونوس تعلق می گیرد.

برای شما معاملات موفقیت آمیز را آرزومند هستیم. اطمینان داریم که به کمک طرح تشویقی "مأموریت معامله گر" شما قادر خواهید شد به موفقیت چشم گیری برسید!

با احترام فیبو گروپ