• کابینۀ شخصی

مسابقه معامله گران از دیدگاه برنده.

18 آور 2016

مسابقه معامله گران از دیدگاه برنده.

 

در همایش "FIBO Group Forex Congress Kharkiv 2016" برندۀ مسابقۀ "تریاتلون 2015" معامله گر با نام مستعار "ohrim08" حضور داشت. وی برندۀ جایزۀ اصلی مسابقه، حساب مدیریتی پم با سرمایه 25000 دلار گردیده است. معامله گر تعریف کرد که همکاری وی با شرکت FIBO Group سه سال ادامه دارد و در طول این مدت او به عنوان یک معامله گر، پیشرفت قابل توجهی داشته و دانش بسیار زیادی را به دست آورد. به عقیدۀ Ohrim08، شرکت در مسابقه راه بسیار خوبی برای آشنا شدن با شرکت و ارزیابی خدمات آن است. ایشان به اسپردهای پایین و سرعت بالای برداشت، به عنوان امتیازات اصلی شرکت FIBO Group، اشاره نمود. همچنین Ohrim08 از کار واحد پشتیبانی شرکت ، که همواره به موقع و حرفه ایی پاسخگو است، ابراز قدردانی نمود.

مسیر به سوی موفقیت برای ohrim08 کوتاه نبود: اولین مسابقه حالت آموزشی داشت و تنها یک بار وی موفق شد وارد مرحلۀ دوم گردد. اما این مسابقه به یاد ماندنی بود. معلوم شد که ساختار آن بسیار جالب است و برای پیروزی لازم دید که بر روی استعداد های خود و تاکتیک های تجارت تلاش نماید.

به عقیدۀ ohrim08 برای عبور از مرحلۀ اول لازم بود از سبک تهاجمی معامله کردن استفاده نمود، چون کسی می تواند به مرحلۀ بعدی راه پیدا کند، که سود بیشتری را کسب نماید. در مرحلۀ دوم با حساب واقعی MT4 NDD امکان داشت با احتیاط بیشتری معامله کرد. در مرحلۀ سوم باید مانند حالت ترید کردن معمولی فعالیت نمود: آهسته اما با اطمینان به نفس. به نظر Ohrim08 این مسابقه به او کمک کر بر "طمع خود فایق آید". به دست آوردن 5 درصد سود هفتگی، برای کسب امتیازات در مرحله سوم کافی بود. "همین مرز بود که من را از ادامۀ تعقیب سود نگه می داشت" و همچنین از احتمال از دست دادن عایدات جلوگیری می نمود.

Ohrim08 کماکان شرکت در مسابقه در حال حاضر تحت نام " Trader's Triple Chase" را ادامه می دهد. به نظر وی این فعالیت کمک می کند همیشه روش ترید کردن خود را تکمیل نمایید.

شما هم می توانید هر زمان به مسابقه بپیوندید و نه فقط عضو بلکه برندۀ آن بشوید.

با احترام فیبو گروپ