• کابینۀ شخصی

مسابقۀ "Trader's Triple Chase": نتایج ماه فوریه

17 مار 2016

مسابقۀ "Trader's Triple Chase": نتایج ماه فوریه

دوستان گرامی،

از شرکت کنندگان برتر مسابقۀ " Trader's Triple Chase" در ماه فوریه نگاهی داشته باشیم.

در حال حاضر 5 نفر از شرکت کنندگان وارد مرحلۀ سوم شدند، که همۀ آنها در وضیعت مشابه قرار داردند: تعداد امتیازاتشان مساوی با صفر است. متاسفانه افراد برتر هفته های گذشته امتیازات خود را از دست دادند.

اما این امر به نوبۀ خود، شانس اشخاصی که بتازگی وارد رقابت شدند، برای گرفتن جایزه های اصلی 10000، 15000 و 25000 دلار را را افزایش می دهد.

یادآوری شود که امکان شرکت کردند در مسابقه هر روز وجود دارد. برای این لازم است در مرحلۀ اول ثبت نام نمایید که نتیجۀ آن هر روز جمعه پس از پایان معاملات جمع بندی میشود. ده نفر از شرکت کنندگان، که بالاترین سود را داشته اند و میزان افت سرمایه (Drowdown) آنها به 30 درصد نرسد، به مرحلۀ دوم راه پیدا می کنند که در آن امکان دارند برای کسب تنها بلیط به مرحلۀ سوم رقابت نمایند. در مرحلۀ سوم که یک سال ادامه دارد، شرکت کنندگان امکان دارند استعداد خود را نسبت به مدیریت کردن یک حساب پم (PAMM) به خرج دهند.

هر شخص علاقه مند می تواند در مسابقۀ «Trader's Triple Chase» شرکت کند. تنها کاری که باید کرد، حساب رایگان مسابقه را افتتاح و اقدام به معامله نمود.

همچنین یادآوری می کنیم که در Facebook FIBO Group قرعه کشی با جایزۀ iPad Air 2 برگزار می شود. برای شرکت کردن در آن لازم است این لینک را در صحفۀ خود در اشتراک بگذارید، و سپس نظر خود بپیوست لینک ریپست را در اینجا انتشار نمایید. برای هر شرکت کننده شماره ای اختصاص داده می شود. مراسم قرعه کشی با جایزۀ iPad Air 2 در تاریخ 1 آوریل 2016 برگزار می شود.

با احترام فیبو گروپ